2012年6月5日 星期二


金星凌日

本港明日(2012/6/6)早上6時許,將出現「金星凌日」的天文現象,太空館館長陳己雄解釋,當金星環繞太陽旋轉時,有機會經過太陽與地球的中間,從地球望向金星經過太陽的表面,將會一個黑點,稱之為「金星凌日」。

聽聞 “金星凌日 “ 乃大兇之兆, 咁佢對股市有冇重大影尚呢 ?

原來“金星凌日 “好小有,  20世紀得 2004年6月8日有.

咁研究“金星凌日” 對股市有冇重大影, 得1日可以研究……..
得1日咁都好過無, 就睇吓  2004年6月8日前後的股價, 睇下“金星凌日” 對股價係咪大兇:

用 HSI 同 DJ 來睇 :






HSI daily 2004


DJ daily 2004


睇完圖同數據,” 金星凌日 “當日冇大跌(對前一日), 但高低波幅都唔細,  HSI -1.15%, DJ +0.77%,但一正一負, 都唔知点結論., 之後D升跌同 ”金星凌日” 有無関, 真係唔識講 !

2012年6月3日 星期日


底 ? 你在何方 ?

道指DJ 1/6  收12,118.60 跌  -274.88 -2.22%, 淡水鱷, 空軍即時彈晒出梨…. 人心又惶惶………..咁今次又跌到去邊 ?

我好少估底, 因為我冇水晶球, 不過好多朋友都問, 跌到去邊呀 ?
咁我又介紹一下 ”估 “ 底的方法.
1) 由基本分析出發, 可以用歷史 PE去估, 不過今次我介紹用一個叫:
盈利收益率差模型 ( Earnings Yield Gap Model )

公式 : Index =  EPS/ (  BY + RP)
Index   : 恆生指數合理值
EPS : 恆生指數每股盈利
BY : 美國十年期債券孳息率
RP : 港元風險溢價

恆生指數合理值 =恆生指數每股盈利 / (美國十年期債券孳息率 + 港元風險溢價 )

用歷史數據做了由2006至今的 “港元風險溢價 “圖 (因為找唔恆指PE每日/每週數據, 只能做“港元風險溢價 “月線.. 所以2006至今的歷史高位可能在圖中睇唔到, 而影响 ”估 “個低位.  )




從 “港元風險溢價” 月線圖中最高3/2009係1046.06. 相對應恆指 3/2009 的第2只腳.





從“港元風險溢價” 月線圖睇, 港元風險溢價急升緊.
以 “盈利收益率差模型 “  “如果” 港元風險溢價升到上次高位 (當然可以唔止升到上次高位喇!!),

港元風險溢價             :  1046.06, ( 當然可以唔止升到這個位 )
恆生指數合理值就係       :  17702.

咁用“盈利收益率差模型 “ 估完了 !

2) 用 TA 方法 :
可用 Fibonacci (神奇數字的方法).
由 22/10/2008 HIS 10676升到  8/11/2010 24989如回調 0.5 HSI係17832 (記住千共其唔好講回調Fibonacci 0.5呀 !!!!! 0.5唔係Fibonacci 神奇數字 呀 ! 唔係比人笑呀 )
另 22/11/2011 個低位 17613…..

咁睇 FA 同 TA.. 今次 “ 希 望 “個低位界乎 176XX -178XX.

HSI weekly





免責聲明(超强版):本人純屬豬噏。並不構成要約、招攬、邀請、誘使、遊說、建議、及推薦等行為。讀者務請運用個人睿智及思考能力而自行作出投資決定,(温馨提示: 投資涉及風險,金、股、匯、債、樓、商品及衍生工具價格可升跌,)