2012年12月2日 星期日

年尾例升, 粉飾廚窗….. 係真唔係真 ?

年尾例升, 粉飾廚….. 係真唔係真 ?
去到年尾, 以前成日聽見 聖誕, 買滙豐 “, “年尾例升, 粉飾廚”… 等等, 現今聖誕, 買滙豐 己無乜人講, 年尾例升, 粉飾廚 就都仲有人講.

年尾例升 ”.. 係真唔係真呢, ? 係單憑感覺 ? 但好似未見過有人拿出數據! 所以為左睇吓 年尾例升 係真唔係真, 只有自己做下分析.

要做分析, 首先做定義先 :
年尾例升 :
1)      年尾 : 11,12月都可以叫年尾, 我就選擇12 叫年尾.
2)      例升 : 12月升, 即係 12月收市價高過12月開市價
3)      以恆指做研究
12月收市價高過12月開市, 都幾種唔同的走勢,
例如 :
a)      12月開市一直升到12月收市
b)      12月開市後向下插, 再升至12月收市
c)      12月開市後升再插, 再升至12月收市
......................................................................

須然12月升 (12月收市價高過12月開市), 唔同的升法會影嚮持貨心理!

數據就選擇做31 (1980-2011).



先看看统計數據 :

1)      12月收市價- 12月開市價 ( table : Dec( Close)- Dec (open))




睇落好似幾好, 31年有2312月係升 (12月收市價高過12月開市價), 只有8年跌!
但睇眞些最近 十年, 有4年係跌的, 而且最大升幅都係得 2006年的5.51%.

  


2) 再細睇一睇12 幾種唔同的走勢 :

I) 12月開市價- 12月最低價 ( table : Dec( open)- Dec ( Lowest))

! 31 年得1 ( 1983), 開市價=12月最低價, 其餘係正數, 即係12月開市後96.8% 係會跌.
跌幅由 198017.97% 20040.47%不等, 幅都好嚇人的.



II) 12月最高價- 12月開市價 ( table : Dec( Highest)- Dec ( Open))


睇落…….. 揾到食喎 ! 開市後揸到最高位沽 199330.19 % 20020.67%不等, 但有邊個事前知邊個係高位呀 !.
但除了 1981年之外96.8% 係會有高位在後頭的.

  

III) 12月收市價 - 12月最高價( table : Dec( Close)- Dec (Highest))

! 31 年得1 ( 1995), 收市價=12月最高價 ( 最高收), 其餘都唔可以最高收.
咁基金粉飾廚做乜唔做到最後果口價 ? !

  

IV) 12月最高價 - 12月最低價( table : Dec( Highest) – Dec (Lowest))

12月最高價 - 12月最低價  波幅由最低2005 3.09% 到最高1993 31.3%. 12月份波幅都幾波動!!!!!!…., 低過5% 的得5, 即係83.9% 都有5% 以上波幅!

  


3  ) 睇完上面唔同的走勢圖, 似乎唔可以12月一開市就買, 買完就揸到12月尾收市前收割.
12月內幾時出個低, 幾時出個高呢.?
我將12月分做4 星期 “, 基本上跟自然星期, 只係將12月尾的最後1,2天撥入week4  


先睇低位 : 38.7%低位係 week 1 出現.,
高位 : 41.94% week4出現.

咁睇完統計, 年尾例升都可以成立, 但留意 最近十年, 有4年12月係跌的, 而且最大升幅都係得 2006年的5.51%. “, 似乎 年尾例升”,  粉飾廚可能消退 ! 原因…. 我唔知 !

補充一点, 睇完上面的統計, 1993年係好特別觸目, 点解 ? 有無人知 ?


咁睇完統計, 12月点投資……….. 你問我, 我問邊個…………..